NEW TO OUR CHANNEL? PLEASE SUBSCRIBE

(VIDEO) চর্বি কমানোর ড্রিংক | Fat Cutter Drink For Extreme Weight Loss

Hello ভিউয়ারস! আপনি কিটো ডায়েটে থাকুন আর নাই থাকুন, আজকের এই Fat Cutter Drink যে আপনার চর্বি কেটে ওজন কমাবে এটা নিশ্চিত। Welcome back to RobinsHQ. You will be able to lose almost 6 kilograms which is about 13 lbs in just 1 week. Keep watching.

ভিউয়ারস, আজকের ফ্যাট কাটার ড্রিংক আমরা তৈরি করবো কিন্তু তার আগে যদি আপনি আমাদের চ্যানেলে সাবস্ক্রাইব করে থাকেন তাহলে অসংখ্য ধন্যবাদ। But those who are not already subscribed to our channel please do it now.

Alright, Let's take a look how we make the magical Fat Cutter Drink. ফ্যাট কাটার ড্রিংক তৈরি করার জন্য আমাদের লাগবে lemon. Lemon helps flushing out toxins from the body and it is also a great source of Vitamin C.

সেই সাথে আমাদের লাগবে দারূচিনি গুড়ো। Cinnamon is loaded with antioxidants and you already know that it is a natural sweetener.

আমাদের আরও লাগবে Cilantro paste. Cilantro is also a good source of antioxidants. The flavor of cilantro encourage people to reduce their sodium intake.

And lastly, we will need Ginger paste. The benefits of ginger are too many. We will discuss about ginger in another video.

Now let's make the Fat Cutter Drink!

আমরা একটি বড় জার অথবা মগে একে একে নিয়ে নিচ্ছি, Ginger Paste 1/2 TSP, Cilantro Paste 1/2 TSP, Cinnamon Powder 1/2 TSP এবং 1 Lemon. Squeeze it.

Now we are adding 1/2 cup of warm water. You can add 1 cup amount if you'd like. এবারে MIX করুন। And, সবশেষে filter করে একটি গ্লাসে নিয়ে নিন. That's all. Isn't it too easy?

Viewers, If you drink this twice a day, আপনি এক সপ্তাহের ভেতর এর ফলাফল পেয়ে যাবেন।

Hope you all enjoyed today. We will see you in another video. Until then, Bye bye.


অন্যান্য পোস্ট